יום שני, 9 ביולי 2012

מסעדת Van Kerkwijk - ביקורת

Photos of Van Kerkwijk, Amsterdam
תמונת המסעדה, לקוחה מאתר TripAdvisor
לא הרבה זכור לי מ-Van Kerkwijk. למעשה, אפילו את שם המקום לא זכרתי ושיחזרתי אותו מהחשבון ששמרתי. הגענו לשם כאשר חיפשנו מקום לאכול בו קינוח והמקום נראה לנו נחמד. אני מניח שמספר מנות היו רשומות על תפריט ברחוב האפל בו המסעדה ממוקמת, אחרת כנראה לא היינו נכנסים.

עד כמה שאני זוכר, האווירה במקום היתה רגועה יחסית, אבל אולי זה רק בהשוואה למקום הקודם בו אכלנו (CAU). ורד אומרת שבין הקינוחים היו שלוש עוגות: תפוחים, אגסים ושוקולד. היא גם אומרת ששאלנו את המלצר/ית (אני לא זוכר) איזה קינוח מבין השלושה מומלץ וכאשר קיבלנו המלצה על עוגת האגסים נפנפנו את ההמלצה (כי אנחנו לא משתגעים על אגסים) ובחרנו בעוגת התפוחים (כי בכל-זאת אנחנו באמסטרדם).

היא מסכנה, עוגת התפוחים של Van Kerkwijk. באמת שהיא מסכנה. לא היה לה סיכוי. אחרי שבערב הקודם (טוב, בלילה הקודם) אכלנו את עוגת התפוחים שנחשבת לטובה ביותר באמסטרדם - כל מה שחשבנו על עוגת התפוחים של Van Kerkwijk הוא שהיא טובה, אבל פחות.

מהתמונות אני מסיק שגם כאן קיבלנו קצפת (אני לא זוכר אם היא הומתקה) ומעין עוגיה קטנה לצד הקפה.


בדיעבד, גיליתי ב-TripAdvisor שהמסעדה הזו מדורגת במקום השני מבין המסעדות באמסטרדם (זה דינמי, אבל מיקומהּ בדירוג גבוה מאוד). אני לא יודע או זוכר מה יש לאכול שם אבל כנראה המקום הזה לא עלה כאפשרות מכיוון שאין תפריט באתר שלו. הסיבה שאין תפריט באתר היא שאין תפריט קבוע. הם מכינים מה שבא להם כל יום והמלצרים מספרים ללקוחות מה בתפריט באותו יום. עפ"י האתר, הם מאמינים שהגישה הזו אישית יותר. אני מסכים, אבל אני לא אוהב את זה. אני מעדיף לראות תפריט ולהתלבט מולו דקות ארוכות (כולן באורך 60 שניות) בלי להרגיש שאני מעכב אותו ולהחליט בלחץ. בכל מקרה, לא חוויתי את זה שם ואולי חבל כי זו היתה יכולה להיות חוויה יותר מוצלחת מ-CAU, כמותית, עבור ארוחת הערב (אע"פ שכנראה התפריט מצומצם ואולי לא היינו מוצאים, כל אחד, מה לאכול שם).

אני לא יודע לגבי מחיר ארוחה, אבל מחיר הקינוח והקפה שהזמנו היה נמוך מאוד. עבור שתי כוסות קפה, פרוסת עוגה וקצפת (Slagroom) שילמנו כ-41.5 ש"ח בעוד שבארץ פרוסת עוגה לפעמים עולה 38 ש"ח או יותר. תראו:



Van Kerkwijk, Nes 41, Amsterdam
אתר המסעדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה