יום שני, 9 ביולי 2012

מסעדת CAU - ביקורת


הוטל עלי למצוא מסעדה בקרבת רובע האורות האדומים. המשימה לא פשוטה מכיוון שהמחיר צריך להיות סביר, המיקום צריך להתאים וורד ואני הצבנו לעצמו מגוון מגבלות בנושא המזון שאנחנו אוכלים (כן, אני יודע שאכלתי צ'יפס יום קודם). לכן היתה אפשרות לבדוק רק מסעדות שיש להן אתר אינטרנט בו מופיע תפריט הכולל מחירים. מצאתי שתי מסעדות שנראו לי סבירות. אחת, CAU, והשניה, The Mexican, שהיתה אמורה לשמש כגיבוי למסעדת CAU למקרה שלא נמצא אותה או שתהיה איתה בעיה. הזמנו מקום תוך שימוש באינטרנט האלחוטי של Heineken Experience. לא היתה בעיה ונכנסנו.

מדובר במסעדה ארגנטינאית (Carne Argentina Única). הקשר היחיד ביננו לבין אוכל ארגנטינאי הוא שראינו פעם אוכל ארגנטינאי. אז למה הלכנו לשם? כי ראיתי בתפריט שיש שם המבורגר ב-€11.95 וסלמון בגריל ב-€13.95 - הראשון קצת יקר והשני די זול (ניתן להכפיל את המחירים ב-5 כדי להמיר לש"ח, בערך).

מה שבאתר לא היה כתוב או מצולם הוא גודל המנה. ורד קיבלה נתח קטן של סלמון עם סלט Red & Green (בצל סגול, עגבניה, גזר ועלי בייבי - €3.95) בצד, ויין לבן שהיא הזמינה. אני קיבלתי המבורגר קטן, מנה של 150 גר' לכל היותר. כנראה הזמנתי גם שתיה אבל אני לא זוכר מה (את החשבון לא שמרתי).

כשראיתי את גודל המנה שלי ואת קלח התירס (מהגריל) על השולחן לידנו, הזמנתי גם כזה (€3.95) וחלקתי אותו עם ורד. התירס היה טעים ומאז אני מכין מדי פעם תירס כתוספת למנה העיקרית בבית. הצליה על הגריל לא הכרחית.

אמנם ההמבורגר היה קטן, אבל הוא היה טעים ושונה מהמבורגרים שיצא לי לאכול ברשתות המוכרות בישראל. הם טוענים שיש להם תבלינים יחודיים. שיהיה. ורד אמרה שהדג שלה היה "בסדר, אבל לא משהו מלהיב".


השירות היה טיפה לחוץ, מה שבדר"כ קורה בהיכלי אוכל מלאים כאלה, אבל אדיב.

עפ"י המחירים בתפריט, המסעדה לא מאוד יקרה, גם אם בוחנים את מחירי מנות הבשר. הם כותבים את הגדלים אבל בהתחשב במה שאנחנו קיבלנו אני לא יודע מה באמת מגיע בסוף לשולחן.

אמנם היו מנות אחרונות מפתות בתפריט (בעיקר עוגת שוקולד עם סגמנטים של תפוז), אבל את הקינוח החלטנו לחפש במקום אחר (ומצאנו) ולחזור ל-CAU רק אם לא נמצא.


CAU,  Damstraat 5, Amsterdam
אתר המסעדה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה